İzmir
5 paylaşım · 5 usta yorumu
Usta Değerlendirmeleri

Ellerine sağlık, tam istediğim gibi oldu 🙌

Rengi bayıldım, doğal duruyor.

Ellerine sağlık, tam istediğim gibi oldu 🙌

"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."