Ankara
10 paylaşım · 10 usta yorumu
Usta Değerlendirmeleri

Ellerine sağlık, tam istediğim gibi oldu 🙌

Harika bir kesim, kesinlikle tavsiye ederim!


Yine on numara, teşekkürler!

Rengi bayıldım, doğal duruyor.

Çok memnun kaldım, temiz ve profesyonel.

Ellerine sağlık, tam istediğim gibi oldu 🙌

Harika bir kesim, kesinlikle tavsiye ederim!


Yine on numara, teşekkürler!
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."
"Memnuniyetle ağırladım."