İstanbul
10 paylaşım · 10 usta yorumu
Usta Değerlendirmeleri

Harika bir kesim, kesinlikle tavsiye ederim!


Yine on numara, teşekkürler!

Rengi bayıldım, doğal duruyor.

Çok memnun kaldım, temiz ve profesyonel.

Ellerine sağlık, tam istediğim gibi oldu 🙌

Harika bir kesim, kesinlikle tavsiye ederim!

Yine on numara, teşekkürler!

Rengi bayıldım, doğal duruyor.
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."
"Dakik ve kibar bir müşteri."